Saturday 9 July 2011

Koleksi 2 : Testimoni & Pengalaman Pengguna Buah Zuriat

Salam,

Kami dah ringkaskan dalam Koleksi 1: Testimoni & Pengalaman Pengguna Buah Zuriat yang kami kumpul dari coretan mereka yang pernah menggunakan dan berjaya hamil menggunakan Buah Zuriat ini. Untuk mereka yang belum mengetahui, sebenarnya Buah Zuriat ini selalu di bawa balik ke Malaysia oleh jemaah haji dan umrah dimana buah ini dikatakan berkhasiat dalam membantu seseorang yang sukar hamil atau mengalami masalah kesuburan. Untuk posting kali ini, kami cuba mengumpul lagi testimoni dan pengalaman mereka dari pelbagai blog dan forum.

Pengguna 7:

salam..sy ingin berkongsi dgn semua pembaca di sini tentang buah zuriat..ade seorang kwn telah berjaya melahirkan kembar pd mei lps selepas mencuba dgn buah zuriat(dgn izin Allah SWT)..
kwn sy ni bgthu buah tu belah 2,kemudian rebus..dah mendidih tu tunggu sekejap je tutup api..jgn lama2 sgt..tiap2 hari rebus dgn air segelas sampai dah xde warna..(cume sy xpasti dgn tempurung yg keras tu sekali atau buah nye saja)..minum antara maghrib dan isyak (ade dc bgth sy apa2 ubat subur pun kena minum waktu yg sama setiap hari)..nak minum mula dgn bismillah hirrahmanirahhim(3X)..selawat(3X)..doa nabi ibrahim(3x)..niat nak baby..suami dan isteri kena minum sekali..sy pun tgh mencuba..buah tu ade lg tp sy syg nak gune sbb period sy tak lancar(dah masuk 4 bln tak period tp tak pregnant)..sy tgh usahakan utk lancarkan period..semoga usaha kite semua diberkati dan doa kita utk mendapat zuriat yg soleh dan solehah termakbul..amin3..
salam..


Pengguna 8:


Alhamdulilah bulan ni wife saya disahkan mengandung anak pertama.. sama ada kesan dari pernah memakan buah zuriat ni atau tidak.. saya tak dapat nak pastikan.. sebab yg penting kita usaha...

Rasanya saya minum air zuriat ni bulan 12.. doktor kata sekarang dah hamil 7 minggu..

Doakan semoga anak yg dikandung oleh wife saya selamat dan sihat sentiasa termasuk wife saya..

Jangan putus berusaha.. insyaallah tuhan maha mengetahui apa yg diberikan kepada hambanya

Pengguna 9:


Salam....aku pernah guna buah ni....nama dia buah hawa......masa tu aku kawin 3 tahun x dapat anak.....kebetulan kawan sekerja org umah aku gi sana....so kita org pun berkirim doa.....balik dari haji dia bagi buah tu...dengan izin Allah.....menjadi plak....member aku pun kirim gak....jadi gak......apa pun....usaha tangga kejayaan....buah tu penyebab jer.....kita mohon pada yang kuasa.....kali kedua aku test, x berapa menjadi plak....

4 comments:

  1. mcm mn nk dptkan buah zuriat tu ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 0142291271 Ada Jual Buah Zuriat kembar, Buah Zuriat single Dan teh uncang Zuriat

      Delete
    2. 0142291271 Ada Jual Buah Zuriat kembar, Buah Zuriat single Dan teh uncang Zuriat

      Delete
  2. Dah mengndung still boleh minum ke air ni

    ReplyDelete