Friday 8 July 2011

Koleksi 1 : Testimoni & Pengalaman Pengguna Buah Zuriat

Koleksi testimoni dan pengalaman pengguna buah zuriat di bawah ini di ambil dari pelbagai blog dan forum. Oleh kerana blog kami tidak meminta izin untuk memetik kata-kata mereka, maka identiti mereka hanya kami letak sebagai Pengguna 1,2,3...dan seterusnya.

Pengguna 1:

akak sy pernah mkn buah ni...alhamdullillah 10 thn tgu..akhirnya dpt sorang..

Pengguna 2:

alhamdulillah...ikut dari RH lama ramai yg dah berjaya pas minum air rebusan buah ni.akak pn dh try mungkin lum rezeki masih xmenjadi gak...xpe sekurang2nya kita berusahakan...

Pengguna 3:

ooo..buah ni...klu tak silap rina, mak rina dulu ms nak preggy adik makan buah ni la...

coz adik beradik rina ramai girl so ayah nak boy...tu yg mak makan buah ni... alhamdulillah...mak pregnant dan dpt boy... now my adik dah umur 14thn

Pengguna 4:

saya pun masa ikhtiarkan anak ke3 guna cara ni.. tp ikut cakap mak saya cuma rendam dan minum airnya. saya cuba buat seminggu time subur, dan alhamdullilah pas seminggu positif.. padahal dah setahun lebih cuba..

then saya pas buah yang sama kt kawan seopis.. sebab dia dah 7 thn kawin tp belum pernah sekali pun pregnnt, cuma ade anak angkt umo 4 thn.. alhamdullilah sepas hampir 6 bulan amalkan macam saya buat dia sekarang tgh tunggu due ujung bulan ni..

Pengguna 5:

Saya dah amalkan minum air rebusan buah zuriat bermula Ramadhan tahun ini (Ogos 2010). Alhamdulillah, mungkin rezeki saya, setelah 6 tahun berkahwin, saya telah disahkan hamil pada 1/12/2010 yang lalu. Sekarang saya sedang mengandung, baru 6 minggu. FYI, saya ada PCOS dan period sangat irregular. Tak boleh detect bila time subur saya

Pengguna 6:

tula...miza tahu buah zuriat ni dr member keje...dia obesiti..wt dia 100kg...dia dh 5 thn khwin...dia amalkan buah zuriat ni terus prgnt...pastu ble anak dh 2 thn...dia prgnt lagi...mudah je...pastu terus miza online internet tgk buah zuriat ni...pastu kirim kat sesape yg pegi mekah...

BLOG KAMI ADA MENJUAL BUAH ZURIAT INI DENGAN HARGA BERPATUTAN. CUBALAH!

No comments:

Post a Comment